Opiekun Cieni |
Wysłany: Śro 18:36, 28 Cze 2006 Temat postu: Kanały poziom II |
|
Kanały poziom II
Wyjścia:Kanały poziom I: 1en, Kanały poziom III: 5en.
Opis: Drugi poziom kanałów jest już znacznie gorszy, jest to prawdziwy labirynt śmierdzących i brudnych korytarzy, każdy krok w brudnej wodzie odbija się echem, nie pozwalając się ukryć i dezorientując. Można tutaj spotkać różnego rodzaju obrzydliwe potwory. Można się tutaj łatwo zgubić, szczególnie bez mapy, panuje tutaj wieczny mrok, więc bez pochodni lub innego źródła światła, czy zdolności widzenia w ciemności jesteś tutaj bezradny i skazany na powolną śmierć z ręki (pazurów) potworów, lub na śmierć głodową.
Zgubić się: z mapą: 40%, bez mapy 80%
Tutaj łatwo się zgubić. W momencie wejścia na tą lokalizację, mistrz gry rzuca czy się nie zgubiłeś. Jeśli to się stanie, nie będziesz mógł opuścić tej lokalizacji, chyba że opiszesz, że próbujesz się wydostać. Sama taka próba kosztuje 4 en i zezwala na kolejny rzut na zgubienie się. Jeśli tym razem uda się nie zgubić, można opuścić lokalizację. Przy każdej próbie odnalezienia drogi trzeba też sprawdzić, czy się kogoś po drodze nie spotkało. Umiejętności takie jak Znajomość Terenu: Kanały oraz Wyczucie Kierunku zmniejszają szansę na zagubienie się w Kanałach.
Szansa na spotkanie: 20%
- Olbrzymi Wąż Wodny (50%) - W kanałach węże wodne to norma, jest tutaj pełno małych i większych węży które nie są jadowite, lecz ten okaz przerósł wyobrażenie wszystkich, jest niebezpieczny, ale nie jadowity, zabija przez duszenie.
- Olbrzymi Pająk (30%) - Monstrualnej wielkości pająk, zazwyczaj jadowity i niebezpieczny, spotkanie z nim można przypłacić życiem.
- Olbrzymi Szczur (10%) - Jest to jeden z niebezpieczniejszych stworzeń na tym poziomie, nie tak łatwo go spotkać. Jest on wielkości kuca i potrafi jednym kłapnięciem rozgryźć krasnoludzką czaszkę.
- Skaven (10%) - Na tym poziomie rasa Sakvenów wysyła jedynie szpiegów, są to najsłabsi w walce, ale za to najszybsi osobnicy ze swego rodu, na tym poziomie, rzadko wdają się w walkę, zazwyczaj uciekają by powiadomić resztę o intruzie. |
|