FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Strona Główna
->
Czarny Las
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
NIE
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Biblioteki Kreatorów
----------------
Księga Zasad
Księga Postaci
Księga Potworów i Bohaterów Niezależnych
FAQ
Miasto: Eriopolis
----------------
Dzielnica Portowa (północna)
Dzielnica Handlowa (wschodnia)
Dzielnica Wyższa (zachodnia)
Dzielnica Niższa (południowa)
Kanały pod Miastem
Okolice Miasta
Dzika Puszcza
----------------
Czarny Las
Wioska Bastai
Wzgórza i Góry
----------------
Las w cieniu Gór
Wzgórza
Zbocze
Chmurne Szczyty
Równina Mgieł
----------------
Wiśniowa Wioska
Stepy
Miasto: Arion
----------------
Arion (epidemia)
Wioska Pravium
Okolice Miasta Arion
Ocean Wiatrów
----------------
Szlaki Handlowe
Wyspa Rukia
Wyspa Piratów
Wyspa Kei-Sumi
W podróży
----------------
Tabor
Cyrk
Pustkowia
----------------
Bagna
Ruiny
Osiem szczytów
Wielkie lasy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
0507VENUS20
Wysłany: Wto 16:22, 24 Maj 2011
Temat postu: Air Jordan Spizike Sources
,
Jordan Spizikes
Sources: Hoovers stock analysis, CIA's The World Factbook
Coke is the largest private-sector employer in all of Africa.
And The Winners
However, India and Mexico may well be the two most dramatic growth stories for America's most well-known multinational.
Coca-Cola is the most valued brand name on the face of the earth, far surpassing its rival Pepsi. The world's number one soft-drink company, Coke owns four of the world's top five soft-drink brands: Coca-Cola, Diet Coke, Fanta and Sprite. North American brands include Barq's, Minute Maid, POWERade and Dasani water. In international markets Coke sells Crush, Dr. Pepper and Schweppes.
The per-serving numbers for other international markets are as follows: Chile (377),
Air Jordan Spizike
, Australia (323), Belgium (323), Spain (305), Norway (280), Israel (254), Argentina (253),
Jordan Shoes 2011 What Ails India's Progress
, Canada (247), South Africa (235), Great Britain (199), Denmark (181), Hungary (179), Japan (175), Germany (169), Brazil (156), Philippines (151), Romania (133), Tunisia (116), France (113), Turkey (102), Zimbabwe (95), Thailand (80), Poland (74), Morocco (73), Korea (63), Angola (57), Russia (49), Nigeria (29), Egypt (28), China (18), Indonesia (16),
Fake Jordans Best Holiday Gifts for Job Seekers Fi
, Pakistan (7), and Bangladesh (1).
International markets are key drivers for Coke's revenue growth. Some 72% of Coke beverages are sold outside of North America. Overall revenue growth was 4% worldwide in 2005, fuelled by an average 5% growth from international operations.
According to Coke's 2005 annual report, Mexicans lead the world by drinking some 533 8-ounce servings of Coke beverages per capita annually. India is near the bottom of the list, accounting for 6 servings per capita each year.
Read on
WTO Rulings Benefit America
Pepsi Global Sales
Most Corrupt Trade Nations
The firm also owns about 36% of Coca-Cola Enterprises, the world's biggest Coke bottling company, as well as some 40% of Mexico's bottler Coca-Cola FEMSA.
For 2005, case volume sales showed double-digit increases in Pakistan, China, Egypt and Russia. Coke's operations in North Asia, Eurasia and Middle East led the way with a 15% rise in sales from 2004 and now account for 22% of the company's net operating revenues. The European Union generates some 19% of net operating revenues, followed by Latin America (12.5%), Africa (5.5%), and East/South Asia & Pacific Rim (4%).
Coke sells some 400 brands of soft drinks, sports drinks, coffees, teas, bottled waters and fruit juices in over 200 countries. Some brands are only available in specific regions or countries of the world, target marketed based on the unique characteristics of local demand.
These statistics compare with 431 annual servings In the United States, and a worldwide benchmark average of 77 servings.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin