FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Strona Główna
->
Tabor
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
NIE
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Biblioteki Kreatorów
----------------
Księga Zasad
Księga Postaci
Księga Potworów i Bohaterów Niezależnych
FAQ
Miasto: Eriopolis
----------------
Dzielnica Portowa (północna)
Dzielnica Handlowa (wschodnia)
Dzielnica Wyższa (zachodnia)
Dzielnica Niższa (południowa)
Kanały pod Miastem
Okolice Miasta
Dzika Puszcza
----------------
Czarny Las
Wioska Bastai
Wzgórza i Góry
----------------
Las w cieniu Gór
Wzgórza
Zbocze
Chmurne Szczyty
Równina Mgieł
----------------
Wiśniowa Wioska
Stepy
Miasto: Arion
----------------
Arion (epidemia)
Wioska Pravium
Okolice Miasta Arion
Ocean Wiatrów
----------------
Szlaki Handlowe
Wyspa Rukia
Wyspa Piratów
Wyspa Kei-Sumi
W podróży
----------------
Tabor
Cyrk
Pustkowia
----------------
Bagna
Ruiny
Osiem szczytów
Wielkie lasy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
px477801
Wysłany: Pon 1:02, 28 Mar 2011
Temat postu: GTA's practice among non-English major college stu
GTA's practice among non-English major college students
nefitsfromtheapproaches. Teachersandstudentsfullyutilizethemultiformteachingmaterialsonhand. Ontheotherhand,
adidas scarpe
, comparedwithothersimplypertinentteachingmethods, teachersshouldcorrectlyintegratetheteachingmaterialsundersuchtheoreticalflame. Theyhelpteacherscontributetheircreativityandpromotetheirprofessionallevel; forstudents, theycansoonmasterdifferentdiscoursestructureswithinlimitedlearningtime. whichenrichtheirvocabulariesandculturalknowledgeatcollege. Consequently, theycaneasilycopewithdifferenttypesofcommunicationeventsintheirfuturelife. References: Bhatia, V. K. 1993. Analyzinggenre: Languageuseinprofessionalsettings. London: Longman. Candlin, C. (ed.). 1981. ThecommunicativeteachingofEnglish. London: Longman. CofiegeEnghsh. 2002. Listeningandspeakingcourse2studentbook. Shanghai: ShanghaiForeignLanguageEducationPress, 21.31. CollegeEnglish. 20o2. UnitJ. integratedcourse2studentbook. Shanghai: ShanghaiForeignlanguageEducationPress ,1-30. HANJin-long, QXiu-bai. 2000.11legenreanalysisandthegenre-basedteachingapproaches. ForeignLanguageWorm, 1,11 · 18. Kay, H. eta1.1998. Genre: Whatteachersthink. ELTJournal, 52 (4), 308.314. QIANXiu-bai. 1997.11legeneralityofthegenreanalysis. JournalofForeignLanguages. 4. 8-15. SavilleTmike. Murie1.1982. PEthnographyofcommunication. Oxford: BasilBlackwel1. Swales, J. M. 1990. GenreanalysisEnglishinacademicandresearchsettings. Cambridge: CambridgeUniversityPress. WANGShui-lian. 2001.111egenre, thegenreanalysisandthegenre-basedteachingapproaches. ForeignLanguageEducation, 22 (4), 82.86. (EditedbyStellaandXIANGPeng)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin