|
|
Autor |
Wiadomość |
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:21, 20 Cze 2006 Temat postu: Rasy i Podrasy |
|
|
Poniżej podałem szablon tworzenia rasy. Po co? Bowiem każdy gracz ma prawo stworzyć swoją własną rasę, nawet jeśli nie ma zamiaru nią grać. Co więcej, jeśli dana rasa zostanie zaakceptowana przez mistrza gry, dostanie on punkty doświadczenia! Warto więc współtworzyć świat, w którym przyjdzie wam grać.
Kod: | [zdjęcie]
[b]Rasa:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Co wiadomo:[/b]
Cechy początkowe:
[b]Zwinność:[/b]
[b]Zręczność:[/b]
[b]Krzepa:[/b]
[b]Budowa:[/b]
[b]Percepcja:[/b]
[b]Inteligencja:[/b]
[b]Siła Woli:[/b]
[b]Opanowanie:[/b]
[b]Charyzma:[/b]
[b]Rodzimy Język:[/b]
[b]Umiejętności startowe:[/b]
-
-
-
-
-
[b]Priorytet:[/b] |
Zapraszam do tworzenia ciekawych, acz pasujących do świata ras. Nie wklejać mi ich tutaj (i tak się nie da), lecz pomysły wysyłać mi na Prywatną Wiadomość, a następnie czeka ć na odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreator dnia Wto 21:09, 20 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:34, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Człowiek Zachodni
Wygląd: Ludzie Zachodni, którzy są nam tak bardzo znani, mają bardzo proporcjonalne ciało. Ich skóra najczęściej jest jasna, mogą mieć oni różne owłosienie ciała, acz najczęściej jest one brązowe. Podobnie jest z oczami. Ludzkie samice mają owłosienia niedużo, najczęściej bujniejsze niż mężczyźni na głowie, poza tym niewiele w miejscu intymnym oraz pod pachami. Mężczyźni są nieco mocniej pokryci włosami, mają drobne owłosienie na nogach oraz na klatce piersiowej. Mają też owłosione twarze, acz niektórzy często je golą. Ubierają się przeróżnie, styl różni się od krainy, najczęściej jednak zależy to bardziej od statusu społecznego niż kainy. Mężczyźni mają przeciętnie 170 centymetrów wzrostu, a ważą około 70 kilogramów, natomiast kobiety są niższe o 10 centymetrów i lżejsze średnio o około 20 kilogramów. Mieszkańcy krain raczej dbają o czystość, jednak w praktyce różnie to wychodzi.
Co wiadomo: Trudno jest powiedzieć coś o ludziach, coś ogólnego. Jest to gatunek, który wyróżnia się tym, że ludzie są raczej wszechstronni. Z pewnością można zauważyć, że wśród innych ras, ludzie są najbardziej ambitni i mają bardzo dużo energii życiowej, chęci życia. Nie żyją w końcu zbyt dużo lat. Oczywiście widać też, że jest to najbardziej wszechstronna rasa, która nie ma predyspozycji co do charakteru czy zdolności Prawda jest jednak taka, że my, ludzie, znamy się chyba najlepiej, nieprawdaż?
Cechy początkowe:
Zwinność: 20
Zręczność: 20
Krzepa: 20
Budowa: 20
Percepcja: 20
Inteligencja: 20
Siła Woli: 20
Opanowanie: 20
Charyzma: 20
Rodzimy Język: Cesarski
Umiejętności startowe:
- posługiwanie się bronią: (wybrana broń)
- (wybrane rzemiosło)
- znajomość terenu: rodzinne strony
+2 punkty na umiejętności
Priorytet: D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreator dnia Śro 10:53, 05 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:37, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Elf leśny
Wygląd: Elfy leśne są tylko nieco wyższe od ludzi, przeciętny mężczyzna tej rasy jest wzrostu 175 a kobieta 165 centymetrów. Są jednak znacznie lżej zbudowani, szczuplejsi i delikatniejsi. Wężsi w ramionach, o nie dużych stopach, o długich palcach i pociągłych dłoniach. Mężczyźni najczęściej, mimo wyższego wzrostu ważą około 60 kilogramów, a kobiety około 40stu. Charakterystyczną cechą też dla elfów to spiczaste uszy, wąskie biodra i niesamowicie lśniąca skóra. Elfy mają ją niemal nieskazitelną, nie posiadającą w ogóle skazy. Jest to jednak obcy urok, który na równi przyciąga ludzi jak ich odstrasza, przez co nie mają większej charyzmy niż ludzie. Elfy mają też inne uzębienie, nieco bardziej przystosowane do roślinożernej diety, a ich ciała potrzebują tego jedzenia mniej. Nie znaczy to jednak, że w ogóle nie jedzą mięsa, acz jedzą go rzadziej. Leśne elfy prawie zawsze maja brązowe lub zielone oczy oraz dowolny kolor włosów. Zarówno mężczyźni jak i kobiety mają owłosienie tylko na głowie, a ci pierwsi nigdy nie mogą mieć bród czy wąsów.
Co wiadomo: Elfy to spokojne, opanowane, lecz zarazem dumne i aroganckie istoty. Kochają piękno i naturę, której dzieła uważają za sztukę. Większość z nich ma także uzdolnienia magiczne albo artystyczne, świetnie posługują się bronią dystansową taką jak łuk. Lód leśny żyje jak nazwa na to wskazuje w lesie i średnio lubi go opuszczać. Elfy są nieśmiertelne, zawsze też wyglądają młodo. Mają za to problemy z potomstwem, gdyż elfy nie są zbyt płodną rasą. Bywa, że elfka stara się wiele dekad, by mieć potomka. Narodziny takowego zawsze są wielkim świętem.
Cechy początkowe:
Zwinność: 30
Zręczność: 30
Krzepa: 15
Budowa: 10
Percepcja: 20
Inteligencja: 25
Siła Woli: 20
Opanowanie: 20
Charyzma: 20
Rodzimy Język: Quenya
Umiejętności startowe:
- posługiwanie się bronią: łuk
- widzenie w ciemności
- czuły słuch
- muzykalność, taniec lub śpiew
- język obcy: Cesarski
Priorytet: B
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreator dnia Nie 21:17, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:16, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Bastai
Wygląd: Lud Bastai wygląda dość specyficznie. Wyglądowi są bardzo podobni do elfów, jednak mają dużo znamion, które ich od elfów odróżnia. Tak samo jak one, mają lekką budowę, jednak nie mają tak długich uszu, raczej tylko lekko spiczaste. Najczęściej są też dużo niższe, mają około 160 centymetrów wzrostu, a kobiety są mniejsze o około pięć centymetrów. Ważą odrobinę mniej niż elfy. Ich uszy są zakończone lekką szczecinką, oczy są stricte kocie, przystosowane do widzenia w ciemności. Mają też kocie nogi, które są zgięte w połowie łydki, pazury na końcówkach palców są zaostrzone oraz posiadają długi, pomagający utrzymać równowagę ogon. Często też ta rasa, nie licząc owłosienia głowy, mają też całe ciało pokryte lekką szczecinką, jakby futerkiem. Mówi się że mają uroczy uśmiech.
Co wiadomo: Kotoludzie są bardzo nieliczni. Spotkać ich to nie lada szczęście. Ich wioski znajdują się najczęściej w pobliżu elfach osad, ukryte głęboko w lesie. Ich kultura jest raczej dość prymitywna, albo po prostu beztrosko prosta. Bastai lubią opiekować się zwykłymi kotami, z drugiej strony na inne uwielbiają polować. Z charakteru są bardzo koci. Dla większości innych ras, nie licząc leśnych elfów, ta rasa stanowi swoistą ciekawostkę i zagadkę, bo nie często można ich spotkać. Wiadomo jednak, że są zdolnymi artystami, akrobatami i złodziejami (przez co nie cieszą się dobrą opinią). Bastai jest bardzo płodną, acz krótko żyjącą (około 50 lat) rasą. Mają liczne potomstwo, którym opiekują się wszyscy w wiosce, niezależnie od płci czy roli.
Cechy początkowe:
Zwinność: 40
Zręczność: 30
Krzepa: 10
Budowa: 10
Percepcja: 25
Inteligencja: 15
Siła Woli: 15
Opanowanie: 15
Charyzma: 25
Rodzimy Język: Quenya
Umiejętności startowe:
- widzenie w ciemności
- bystry wzrok
- czuły słuch
- czuły węch
- bójka
Cechy Specjalne: Pazury: +1 obr
Priorytet: B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:52, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Krasnolud
Wygląd: Krasnoludy są podobne do ludzi w takim samym stopniu, jak się od nich różnią. Są o wiele niższe od ludzi, mężczyźni mają około 130 wzrostu, kobiety są niższe o 10 centymetrów. Ich waga jest także podobna do ludzkiej, mniejsza tylko o ok 5 kilogramów. Mają od ludzi bardziej toporną budowę, nieco krótsze nogi, szerokie ramiona i najczęściej nieco prostokątną twarz. Mężczyźni noszą długie brody, nie ścinają nigdy. Ścięcie brody krasnoluda oznacza jego dyshonor. Kobiety oczywiście bród nie mają, mimo takowych plotek.
Co wiadomo: Krasnoludy to dość powszechnie żyjąca rasa w Krainach, zamieszkują przede wszystkim swoje górskie lub podziemne miasta, oraz rzadziej miasta ludzi, zakładając tam własne getta. Mimo, że jako rasa są dość amagiczni, to z drugiej strony mają smykałkę do technologii, Lubują się też w handlu, lubią złoto i monety. Wydają się być prostoduszni, gdyż dla nich ulubionymi rozrywkami są: picie piwa, picie piwa, pieśni i bójki w gospodach. Krasnoludy są zarazem istotami bardzo honorowymi, mają tą cechę bardziej wpojoną niż prawi ludzcy rycerze. Kobiet krasnoludów jest mniej, nie są jednak niespotykane. Trudno jednak wyrwać się im z domów, przez co najczęściej widuje się je w krasnoludzkich miastach.
Cechy początkowe:
Zwinność: 10
Zręczność: 20
Krzepa: 25
Budowa: 30
Percepcja: 20
Inteligencja: 20
Siła Woli: 25
Opanowanie: 25
Charyzma: 10
Magia: -1
Rodzimy Język: Khazalid
Umiejętności startowe:
- posługiwanie się bronią: Topór lub Młot
- widzenie w ciemności
- górnictwo, metalurgia lub kowalstwo
- geniusz arytmetyczny, inżynieria lub płatnerstwo
- język obcy: Cesarski
Priorytet: C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:15, 26 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Cywilizowany Ogr
Wygląd: Cywilizowane ogry są mniejsze od ich bardziej agresywnych kuzynów. Niemniej są i tak dosyć postawne (średni wzrost dla obu płci ok. 2m) . Wszystkie ogry wyróżnia iście herkulesowa budowa. Kolor skóry ogrów jest w podobnych odcieniach co ludzki. Często mają ciemną skórę. Wszystkie mają odrażającą aparycję: wysunięte kły, kwadratową szczękę, czasem deformacje typu niesymetrycznej czaszki. Oprócz tego, skóra ogra często pokryta jest różnego rodzaju guzami i naroślami, co czyni je jeszcze bardziej odpychającymi.
Co wiadomo: Istoty te mają higienę w głębokim poważaniu. Częste przebywanie w pobliżu bardziej cywilizowanych społeczności pozwoliło im rozpoczęcie kariery najemników – choć głupie i powolne, ich siła i wytrzymałość są nieocenione w poważniejszych potyczkach. Ogry są wszystkożerne, choć akurat te mają pewną awersję do spożywania mięsa innych humanoidów. Nie wiedzą co to honor, liczy się tylko to, by otrzymać zapłatę, którą najpewniej przehulają. Nie są też nadto agresywne, gdyż doskonale zdają sobie sprawę co się dzieje, gdy ich jakiś mniej cywilizowany krewniak zapuści się w pobliże osiedli.
Cechy początkowe:
Zwinność: 10
Zręczność: 15
Krzepa: 40
Budowa: 40
Percepcja: 20
Inteligencja: 10
Siła Woli: 20
Opanowanie: 20
Charyzma: 5
Rodzimy Język: Gigantów
Umiejętności startowe:
- posługiwanie się bronią: maczuga lub topór
- bijatyka
- język obcy (cesarski)
- czuły węch
- odporność na trucizny
Priorytet: C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:04, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Górskie Minotaury
Wygląd: Około dwumetrowe stworzenia (mężczyźni 190- 210 cm, kobiety 180- 200 cm. Wyglądają na skrzyżowanie człowieka i byka. Co w praktyce czyni je chodzącymi na dwóch nogach bykami, z parą rąk zamiast przednich(lub teraz górnych) nóg, ludzkimi cechami charakterystycznymi płci i odrobinę blizszą ludzkiej twarzą. Wyraźnie zarysowane mięśnie u mężczyzn, przypominające budową postacie bohaterów wyrzeźbione w marmumrze. U kobiet owe nie są tak wyraźne, jednak na pierwsy rzut oka dostrzega sie że one same też nie mają problemów. Futro którym są pokryte wystęuje w wielu odcieniach- od czarnego, przechodząc przez brązy i beże, do całkowicie białego... Rogi zaś, dużo krótsze u przedstawicielek płci ,,pięknej", zaś u panów mają miliony kształtów. Ich twarz wywołuje mieszane uczucia... Nie jest to widok , który spotkany w ciemnym zaułku chciano by zobaczyć... ale jednocześnie, jest w nich wszystkich coś, że nie wywołują przerażenia, śa raczej dostojne, z wyraźnymi rysami, rzadko kiedy zniekształcone. Prezentują się dumnie i mimo wygladu bestii, potrafią przekonać wile osób do swojej racji.
Co wiadomo: Honor, Wytrzymałość, Klan- trzy filary na których oarta jest ich kultura, każdy niezależny, jednak, nie można żadnego z nich ignorować.
Honor- Dla każdego z ludu byka (jak sami siebie nazywają), nie ma czegoś takiego jak słowo na darmo, obietnica bez pokrycia, obelga bez drgnięcia. Dla każdego, honor jest tym co oddech, można go wstrzymać, ale tylko na chwile, inaczej, po prostu giniesz... Dlatego pod tym względem mogą zostać porównane nawet do Krasnoludów
Wytrzymałość- To jest najdziwniejsze, rasa wyglądająca na tytanów, nie rozwija siły, lecz rozwija wytrzymałość, uznają ją za najważniejszą cechę. Własnie wokół niej, obracają się próby mające udowodnić czy minotaur jest godzien nazwania go dorosłym, wojwnikiem, przywódcą tp. (trezba pamiętać, że honor jest wymogiem oddzielnym i jego się nie testuje)
Klan- Nie ma czegoś takiego jak minotaur bądź minotaurka bez imenia, nie ma ofiar bez zemsty. Klan jest twoją rodziną, gdy byłeś młody on opiekował sie tobą, gdy dorastasz, ty tez musisz się nim zacząć opiekować, klanów jest około 12, a lud byka liczy sobie setki tysięcy... Wiadome jest, że klan na pewno pomści smierć swojego członka, o ile nie stracił honoru. Wiadomo, że klan nie opuści chorego, lub rannego, jednak ty też nie możesz odrzucić klanu. Jednak najwiekszą ciekawostką jest to, że klany trwają, mimo tego, że minotaury to nomadzi, lud bez domu i ziemi, żyją w miastach innych ras, bądź wałśnie w wiecznie ruchomych taborach
Cechy początkowe:
Zwinność: 10
Zręczność: 15
Krzepa: 30
Budowa: 45
Percepcja: 10
Inteligencja: 20
Siła Woli: 20
Opanowanie: 20
Charyzma: 15
Rodzimy Język: Dreasteren
Umiejętności startowe:
- Posługiwanie się bronią Miecz lub Topór
- Bijatyka
- Umiejętność płatnerstwo lub zielarstwo
- Znajomość terenu- do wyboru
Cechy specjalne:
Odporność na zmęczenie
Priorytet: B
Minotaury jak pisano w opisie, są wyjątkowo mocno związane ze swoim klanem, owy oprócz tożsamości daje minotaurowi okreslone zarówno zalety jak i wady, dlaego zamieszczam tu opis klanów oraz korzyści:
Lista Klanów
Stara Krew- Wymierający Klan dawnych władców Minothregaru, jednak w tej chwili, nie mają ani władzy, ani nadziei, została ich mała garstka starcó, którzy próbują znaleźć ukojenie we wpomnieniach o dawnych czasach wielkich miast... W tej chwili szamani i magowie o największej wiedzy pośród ludu byka, jednak jest ich około piędziesięciu
Dzieci Cudów- kiedy stare klany padały, młode wyastały na potęgi, takim klanem są oni, gdy potężny klan Władców Cudów upadł, oni zostali klanem o największym potencjale magicznym, jednak brakuje im wiedzy i doświadczenia i co gorsza, dla magii porzucili inne przydatne rzemiosła
Wieczni Tułacze-Oni porzucili pierwsi dawne królestwo, znani byli z e skłonności do podróży i odludztwa... jedna to dzięki nim Freyghetre nie wybiły dzieci Taura do nogi. Mimo tego, że są najbardziej mndzy i ich klan prawie nie ucierpiał podczas wojny, oni nie aspirują do przywództwa, wolą po prostu dbać o trase podróży, bo tym żyją.
Obrońcy Honoru-Jeśli wojna jest sztuką, oni są artystami, jedynym mniej licznym klanem jest Stara Krew, ale nie drugiego Klanu Darzonego takim szacuniem, oni są potomkami bohaterów, którzy osłaniali odwrót z Hrebadu, Oni utrzymywali Freyghetre na murach, Oni dalej przelewaja własną krew za dobro pozostałych. Ich dobre imie bardzo sprzyja gdy jesteś wśród minotaurów, ale wiadomo, że także więcej się od nich wymaga.
Krwawe Topory-Smutna jest historia tego, niegdyś wielkiego Klanu, dawniej dumni wojownicy, wyznający zasade, śmierć lub zwycięstwo... Po stracie domu, ta zasada zmieniła się na zabij lub zostań zabitym... W najgorszym wydaniu, dawniej zwani Dumnymi Toporami, w rozpaczy zmienili swą godność... Są prawie jak dzicy przedstawiciele równin w boju, nie znają litości i honoru, jednak, można zrozumieć gorycz tego klanu.
Kamienne Pięści- Klan słynący z zamiłowania do walki... bez broni, uważają ją wtedy za czystą, nawet jeśłi przeciwnik ma broń... Jednak mimo tak sportowego zachowania, ciągle ciąży na nich to, że ich przodkowie, nie chieli ginąć na murach, gdzyż byli sportowcami, pozostawiło to bardzo negatywne wspomnienie- dopieor teraz klan zmazuje tą skaze.
Strażnicy Tajemnic- Klan który za czasów Minothregaru dbał o to, by tajemnice nie wychodziły poza określony krąg osób, znani z tego, że to oni je przechowywali... W dawnych czasach musieli być odporni na ból, bo dla wydobycia tajemnic wielkiego królestwa, nie wachano się użyć żadnych metod... Cecha ta przydaje się nawet teraz, kiedy nie wolno spowalniać Taboru.
Twórcy Braterstw-Jeśli chodzi o liczebność, klan ten przetrwał w zadziwiająco dobrym stanie,ze względu na to, że byli to dawni ambasadorzy i politycy. Klan ten cieszy się średnią sławą, pomimo tego, że dopiero od niedawna może udowadniać swoją przydatność, w świecie, w którym wszystko się dla ludu byka zmieniło i trzeba nwiązać nowe braterstwa. By odkryć dlaczego to oni zostali politykami, wystarczy z jednym z nich przez chwile porozmawiać, chwileczka i dociera do ciebie że ten bas jest jak aksamit, żadnych szarpnięć, zakrztuszeń, idealny. Potem zauważasz, że to wcale nie jest takie bydle, a dumna istota. W efekcie okazują się najlepszymi dyplomatami
Dający Nadzieje- Jest to klan, który wypłynał na powierzchnie podzczas upadku, kiedy byli potrzebni medycy, a wiekie klany umierały na frontach... Są wyjątkowo przydatni w tych czasach, kiedy smierć każdego minotaura jest tragedią.
Pasterze Dusz- Czasy są trudne, tułączka twa, codziennie lud byka zamiast sufitu w swoim domu widzi płachte namiotu, tracą nadzieje, więc ktoś musi ją podtrzymywać, dlatego ten kla zdoył uznanie. Mówi się na nich pocieszyciele, czasami cudotwórcy, wszystko jednak sprowadza się do jednego, to dzięki nim nie stracono nadzieji na nowy dom. Dzięki nim nie porzucono wedrówki i ciągle trwa nadzieja na nowy dom.
Królowie Lasów-Jeżeli elfom, zdarzało się spotkać minotaura, to właśnie z tego klanu, lżej zbudowany, jednak nie mniej wytrzymały i silny, dawniej zaopatrywali wysokie klany w najwymyślniejsze rodzaje mięsa, bądź ziół. Teraz muszą zaopatrywać tabór w chociaż podstawowe dobra
Zasady specjalne klanów:
Stara Krew (wymarli)
- priorytet A
- +2 punkt na umiejętności
Dzieci Cudów
- czarostwo (podstawy) kosztuje tylko 1 na start
Wieczni Tułacze
- znajomość terenu: dowolny inny (export)
Obrońcy Honoru (wymierajcy)
- otrzymują poziom eksperta w mieczu
- priorytet A
Krwawe Topory
- zdolność: szał*
- k6 punktów obłędu
Kamienne Pięści
- zapasy
Strażnicy Tajemnic (wymierający)
- odporność na ból
Twórcy Braterstw
- +10 do charyzmy
Dający Nadzieję
- leczenie chorób lub ran
Pasterze Dusz
- szamaństwo (podstawy) kosztuje tylko 1 na start
Królowie Lasów (wymarli)
- łowiectwo
*Szał-Trauma klanu Krwawych Toporów objawia się w szale, przy każdej obeldze lub ranie minotaur z tego klanu testuje opanowanie, jeli zawiedzie, dobywa broni i w szale nisczy to co jest w jego pobliżu, ma wtedy premie plus dwa do siły i plus dwa do życia, ignoruje ból, ale nie może parować i unikać oraz wybierać celów ataku
Dopiski co do klanów oznaczają to, jak w tej chwili jest u nich z liczebnością:
Brak dopisku- Bez ograniczeń
Wymierający- Jeden lub dwa na gre
Wymarli- Jeden i to w krytycznych wypadkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:34, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Niziołki
Wygląd: Na pierwszy rzut oka wyglądają jak ludzie, jednak jedna różnica jest aż nazbyt zauważalna- chodzi o wzrost. Mężczyźni dorastają do metra i dwudziestu centymetrów, a kobiety o cztery cale (~10 cm) mniej. Mają okrągłe twarze i niewyraźne rysy, jednak dzięki temu wydają się wyjątkowo sympatyczni. Zazwyczaj posiadają śniady lub biały odcień skóry, choć zdarzały się wyjątki posiadające ciemną skórę. Włosy występują w tradycyjnych dla rodzaju ludzkiego kolorach, zazwyczaj kędzierzawe i kręcone, kolor oczu zazwyczaj zielony, jednak nie należy uznawać tego za wyznacznik. Jeśli chodzi o budowę ogólną, ważą proporcjonalnie do swego wzrostu, choć są odrobinę bardziej ,,puszyści” od ludzi.
Co wiadomo: Wygadani, gościnni, uwielbiający jeść. Znani są z wyjątkowego zamiłowania do sztuki kuchennej, dzikich terenów i ciepła swojego domu. Jednak jest jeszcze wiadome, że te małe istoty maja także wyjątkowy dar jeśli chodzi o skradanie się i przywłaszczanie sobie cudzych pieniędzy. Znani z wyjątkowej gościnności, miłości do domowego ogniska. Powszechnie wiadome jest, że lubują się w osiadłym i spokojnym życiu, jednak niektóre z nich (zwłaszcza te, które wykorzystują talent do wzbogacania się cudzym kosztem) przepadają za wypadami by później wrócić do domu i pykając fajeczkę opowiadać o przygodach, które przeżyły, z anegdotami o tym jak dobrze przygody wpływają na ocenę domu.
Cechy początkowe:
Zwinność:25
Zręczność: 30
Krzepa: 10
Budowa: 10
Percepcja: 25
Inteligencja: 20
Siła Woli: 20
Opanowanie:15
Charyzma: 25
Rodzimy Język: Cesarski
Umiejętności startowe:
- Gotowanie
- Zielarstwo lub Piwowarstwo
- Gawędziarstwo lub Gadanina
- Skradanie się w mieście
-+1 dowolna
Priorytet: D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:12, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Elf morski
Wygląd: Elfy morskie są tylko nieco wyższe od ludzi, przeciętny mężczyzna tej rasy jest wzrostu 175 a kobieta 165 centymetrów. Są jednak znacznie lżej zbudowani, szczuplejsi i delikatniejsi. Wężsi w ramionach, o nie dużych stopach, o długich palcach i pociągłych dłoniach. Mężczyźni najczęściej, mimo wyższego wzrostu ważą około 60 kilogramów, a kobiety około 40stu. Charakterystyczną cechą też dla elfów to spiczaste uszy, wąskie biodra i niesamowicie lśniąca skóra. Elfy mają ją niemal nieskazitelną, nie posiadającą w ogóle skazy. Jest to jednak obcy urok, który na równi przyciąga ludzi jak ich odstrasza, przez co nie mają większej charyzmy niż ludzie. Elfy mają też inne uzębienie, nieco bardziej przystosowane do roślinożernej diety, a ich ciała potrzebują tego jedzenia mniej. Nie znaczy to jednak, że w ogóle nie jedzą mięsa, acz jedzą go rzadziej. Morskie elfy prawie zawsze maja brązowe lub zielone oczy oraz dowolny kolor włosów. Zarówno mężczyźni jak i kobiety mają owłosienie tylko na głowie, a ci pierwsi nigdy nie mogą mieć bród czy wąsów. Elfy morskie są nieco solidniej zbudowane niż ich leśni kuzyni, z drugiej strony wydają się być nieco mniej delikatni. Ich dłonie i stopy są wyposażone w lekką błonkę między palcami.
Co wiadomo: Elfy morskie są bardzo podobnie do swoich kuzynów z lasów. Tak naprawdę są przedstawicielami tej samej rasy, lecz jakby innej gałęzi rodziny. Elfy morskie kochają morze i jeśli ozdabiają się, to najczęściej muszlami, bursztynem itp. Od małego uczone są pływać, a to że maja błonę między palcami powoduje, że ta umiejętność przychodzi im nadzwyczaj łatwo. Większość też zna się na żegludze i w naturze mają to, że podróżują. W każdym innym przypadku są niemal identyczne co ich lądowych kuzynów.
Cechy początkowe:
Zwinność: 30
Zręczność: 25
Krzepa: 15
Budowa: 15
Percepcja: 20
Inteligencja: 25
Siła Woli: 20
Opanowanie: 20
Charyzma: 20
Rodzimy Język: Quenya
Umiejętności startowe:
- pływanie
- widzenie w ciemności
- czuły słuch
- muzykalność, taniec lub śpiew
- język obcy: Cesarski
Priorytet: B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:49, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Rasa: Gnomy
Wygląd: Wzrostu krasnoludów, O specyficznej budowie, dlaczego ? Ponieważ mimo nikłych mięsni mają nieproporcjonalną masę ciała, ponoć jest to wina grubych kości. Stereotyp przedstawia je z wielkim orlim nosem i okularami nad jakimś pokręconym urządzeniem, ale trzeba ustalić co jest prawdą a co nie. Otóż co do charakterystycznych orlich nosów, jest to prawda tylko i wyłącznie w wypadku panów, którzy, są jednak z nich dumni. Jeśli chodzi zaś o panie, są zazwyczaj szczuplejsze, niższe i mają kształtne nosy.. tak samo jak przyciągające wzrok brodawki. Trzeba zauważyć, że gnomy posiadają włosy w ciemnych kolorach i nie spotka się raczej Blondyna. Kolor oczu jest dowolny, jednak zazwyczaj jasny, błękit lub zieleń.
Co wiadomo: Tutaj znowu nawiąże do stereotypu, który okazuje się nadzwyczaj trafny, większość gnomów posiada ekscentryczny tryb życia wynikający z faktu, że odrzuciły przesądy na rzecz nauki, bądź tego, że w ich naturze leży wyróżnianie się. Posiadają wyjątkowo bystre umysły przez które przechodzi około miliona pomysłów na sekundę, a oni tylko je urzeczywistniają w najdziwniejsze sposoby. Z natury mają predyspozycje magiczne, jednak wolą się oddać doświadczeniom i tworzeniu wynalazków.
Cechy początkowe:
Zwinność: 25
Zręczność: 20
Krzepa: 10
Budowa: 25
Percepcja: 20
Inteligencja: 25
Siła Woli: 25
Opanowanie: 15
Charyzma: 20
Rodzimy Język: Cesarski
Umiejętności startowe:
- Inżynieria
- Alchemia lub Astronomia
- Czuły węch
- Wiedza o ...(nauki ścisłe)
- +1 do punktow na umiejętności
Priorytet: C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|