|
Autor |
Wiadomość |
Khazin Hammdark
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Worun-Tur
|
Wysłany: Wto 21:47, 18 Lip 2006 Temat postu: Khazin Hammdark |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Imię: Khazin Hammdark
Rasa: krasnolud
Profesja: wojownik
Wygląd: Khazin to typowy krasnolud o wzroście ok. 135 cm, długiej, szarej brodzie zaplecionek w dwa warkocze. Hammdark jest dobrze zbudowany, co zawdzięcza długim miesiącom treningu oraz kolejom losu. Szare oczy dokładnie badają każdą napotkaną osobę. Krzepkie ręce z łatwością trzymają topory bojowe, młoty, tarcze. Khazin posiada zwinne dłonie, którymi z łatwością operuje kowalskimi narzędziami.
Co wiadomo: Khazin Hammdark liczy sobie 68 lat, które upłyneły mu na ciągłej tułaczce i wojaczce. Wyruszył ze swojego rodzinnego osiedla w poszukiwaniu złota, sławy i przygód. Na początku myślał, że w glorii chwały powróci do rodziny i opowie im o cudownościach Cesarstwa. Jednak rzeczywistość okazała się bardzo brutalna. W Cesarstwie znalazł tylko bandytów, wojnę, intrygi, cierpienie, chciwych kupców i ludzi gotowych na wszystko by zdobyć trochę złota. W tym czasie cała jego rodzina zginęła w jednej z licznych wojen klanowych. Khazin nie miał już gdzie wracać. Zahartował się, stał się nieczuły na krzywdy wokół, jednym słowem stał się żelaznym wojownikiem. Krasnoludem nie do zdarcia Ciągłe walki oraz przebywanie w towarzystwie chamów sprawiły, że jego maniery nie są zbyt górnolotne. Hammdark starał się to naprawić bywając w "lepszych" karczmach, czytując księgi raktujące o etykiecie. Jednak los nie dał mu długo studiowac tych dzieł. Brak pięniędzy = brak środków do życia. Hammdark zaczął się najmowac do ochrony karawan kupieckich, gdzie tez nauczył się kilku przydatnych umiejętności. Od przydrożnych kowali i płatnerzy wyuczył się ich fachu, często przyglądał się budowaniu twierdz, wież a nawet zwykłych domów - to dało Khazinowi ogólne pojęcie o inżynierii. Z 200 ZK które uczciwie zarobił Khazin przybył do Eriopolis wiedziony chęcią zysku a także przeżycia nowej przygody.
Zwinność: 24
Zręczność: 36
Krzepa: 36
Budowa: 39
Percepcja: 31
Inteligencja: 34
Siła Woli: 35
Opanowanie: 41
Charyzma: 26
Szybkość: 7
Siła: 3
Wytrzymałość: 4
Żywotność: 6
Inicjatywa: 3
Magia: 0
Wiara: 4
Energia: 12
Obłęd: 0
Umiejętności:
- posługiwanie się bronią: Topór
- widzenie w ciemności
- kowalstwo
- płatnerstwo
- język obcy: Cesarski
- targowanie się
- inżynieria
- szacowanie
- czytanie/pisanie (Cesarski)
- twardziel
Ekwipunek:
- przeciętne ubranie
- sakwa
- żelazne racje
-Topór bojowy
-Sztylet
-Czepiec skórzany
-Hełm otwarty
-Pawęż
-Koszulka skórzana
-Kaftan skórzany
- hubkę i krzesiwo
- mocny pas
- wysokie buty
- płaszcz
- Racja na 4 dni
Złoto: 77 ZK i 15 szl.
Punkty Doświadczenia: 0/0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:08, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Postać Zaakceptowana
Miejsce Startu: Gospora "Pod Dębem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|