Artras
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Eriopolis
|
Wysłany: Śro 13:34, 06 Wrz 2006 Temat postu: Artras |
|
|
[img]C:\Documents and Settings\wlasciciel\Moje dokumenty\prince3[/img]
Imię: Artras
Rasa: Człowiek zachodni
Profesja: Złodziej
Wygląd:
Artras ma ok. 173cm wzrostu. Jest dość szczupły, ma pociągłą twarz, brązowe oczy i czarne włosy. Jest zawsze opanowany, ale jego oczy zdradzają, że przeżył o wiele więcej niż przeciętny dwudziestolatek. Ubiera się w długą pelerynę z kapturem, nosi wygodne ubranie i buty, w których stąpa cicho niczym kot. Jest dość przystojny i rzadko się uśmiecha. Stara się wtapiać w tłum.
Co wiadomo:
Artras jest efektem miłości łowcy nagród i damy jednego ze szlacheckich dworów w Eriopolis. Matka nauczyła go podstaw czytania i pisania, obycia, przez co czasami wyraża się dość uczenie. Ojciec z kolei postanowił, że tak jak i on, Artras zostanie łowcą nagród i szkolił go w sztuce władania mieczem. Artras szczególnie upodobał sobie walkę dwiema broniami. Jednak marzenie ojca powoli przeradzało się w obsesję. Matka próbowała chronić przed tym swojego syna. Zmarła jednak, kiedy Artras miał 17 lat. Wtedy ojciec niemalże przez cały czas uczył syna. Pewnego razu, aby sprawdzić, czy latorośl jest gotowa do zostania prawdziwym łowcą nagród, „tatko” zabrał syna ze sobą, aby pokazać mu na czym całą rzecz polega. Mieli wytropić grupkę banitów, która ukrywała się w małej, może czterdziestoosobowej wiosce. Artras jeszcze nie znał specyficznych metod ojca. Postanowił on(ojciec) wyrżnąć połowę wioski, aby jej mieszkańcy wydali banitów. Artras nie chce wracać myślami do tamtej chwili. Pamięta tylko zapłakane twarzyczki dzieci i krew. Krew była wszędzie. Na jego ubraniu, zlepiała jego włosy, dostawała się do oczu, do ust. Jej smak, metaliczny, miejscami słodki. Zemdlał.
Ojciec ostro opieprzył Artrasa po całej „akcji”. Wtedy on odszedł. Nie chciał już nigdy zabijać, a na pewno nie ludzi. Czasami budzi się cały zlany potem i widzi krew. Wszędzie pełno jest krwi.
Kiedy wraca do tego myślami nie ma już żalu do ojca. On tylko chciał, aby syn poszedł w jego ślady. Chyba aż za bardzo tego chciał. To był jego błąd.
Artras nosi ze sobą swoje dwa krótkie miecze, aby pamiętać o tamtym wydarzeniu.
Zwiał do Niższej dzielnicy Eriopolis. Żeby przeżyć nauczył się kraść. Wkrótce zdobył sobie dwóch przyjaciół „z pracy”: Argusa i Olivię. Argusa poznał, gdy skradał się zaułkami, gdy wtem zaatakowało go dwóch oprychów. Artras zawahał się, pamiętał ciągle tę krew na całym swoim ciele. To był błąd. Otrzymał poważną ranę i stracił całe swoje pieniądze. Z zimnych objęć śmierci wyrwał go właśnie Argus. Od tamtej pory byli przyjaciółmi, a że działali w tym samym fachu, to tylko pogłębiało ich przyjaźń. Później poznali Olivię – także złodziejkę. Artras zakochał się w niej, a że miała niezły „charakterek” zaczęła go wykorzystywać do swoich celów. Kiedy to zrozumiał, chciał odejść, więc dziewczyna zorganizowała mu „pożegnalną nockę”. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że podczas „spotkania” Olivia próbowała go zabić. Zdołał uciec, ale od tamtej pory boi się kobiet. Nie tylko tego, że go porzucą, ale czuje lęk przed samym przebywaniem w ich obecności, a na pewno przed przebywaniem z nimi sam na sam. Stara się to ukryć.
W międzyczasie Argus został zabity przez gobliny, Artras walczył z nimi, ale nie mógł nic poradzić. Jego przyjaciel wyzionął ducha na jego rękach. Jedynym plusem tej sytuacji było to, że odważył się walczyć z goblinami. Nie było tak źle. Ale człowieka nigdy już nie zabił.
Dalej działał jako złodziej, ale pewnego razu okradł poszukiwacza przygód. Niby normalna sytuacja, ale osoba ta została zabita przez oprychów za to, że nie mogła dać im pieniędzy. Artras obwinia za to siebie. To była kropla, która przepełniła kielich.
Postanowił on zmienić swoje życie. Nie chciał już być złodziejem. Chce zarobić trochę pieniędzy, przeżyć jakąś przygodę i zapomnieć. O tym co było.
Ale sny wracają…
Zwinność:34
Zręczność:44
Krzepa:30
Budowa:34
Percepcja:32
Inteligencja:36
Siła Woli:38
Opnowanie:31
Charyzma:32
Szybkość:6
Siła:3
Wytrzymałość:3
Żywotność:5
Inicjatywa:3
Magia:0
Wiara:3
Energia:12
Obłęd:0
Rodzimy język: cesarski
Umiejętności:
- posługiwanie się bronią miecz
- fałszerstwo(podrabianie podpisów)
- znajomość terenu Eriopolis
- zwinne palce
- oburęczność
- walka dwiema broniami
- czytanie/pisanie(alfabet cesarski)
- szacowanie
- wykrywanie pułapek
Ekwipunek:
-przeciętne ubranie
-sakwa
-dwa krótkie miecze (na pamiątke w/w wydarzeń)
Złoto: 50 złotych koron
Punkty doświadczenia: 0/0
Post został pochwalony 0 razy
|
|