Autor |
Wiadomość |
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:13, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A ja powiem: nie da sie stworzyć zasad czasu w takim projekcie.
Bo co będzie, jak kogoś nie będzie dwa tygodnie na necie, a właśnie pił herbatkę w karczmie? Pił ją całą dobę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hassufel Ellenaor
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:59, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm może powinniśmy każdy wybudować swój domek i jak nie jesteśmy online mówić: "I wybrał się na spoczynek"a jak się wracało to by się mówiło np: "Po dłuższym odpoczynku ponownie zjawił się w karczmie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:17, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A jeśli komuś padł internet i nie wiedział, że nie będzie miał dostępu do neta przez najblizszy miesiac? Jeśli ktoś będzie na drugim końcu świata i będzie chcial gdzieś pojechać, to musi sie wracać ten kawał do swojego domku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irma O'Carroll
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Eriopolis
|
Wysłany: Wto 21:08, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jakoś to powinno być załątwione, bo nie można rezygnować z faktu istnienia czasu w grze, pozbawiac się wypowiedzi typu... (czyt poprzedni post). To przeciesz zbrodnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chani
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:19, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jakoś można zrezygnować z istnienia czasu w grze i nie będzie to zbrodnia.
Może kolejny jakis symulacjonistyczny problem poruszymy? Co ile postać musi iść do kibla? Jak określić kiedy dziewczyna ma "księżycową krew"? A może podatki? Symulacja bólu zęba? A może zaadoptujemy system "F.A.T.A.L" i rozpiszemy krytyki na 100 stron oraz zasady wpychania zadużych rzeczy do pupy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irma O'Carroll
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Eriopolis
|
Wysłany: Śro 11:06, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Może poprosty wszystko rzucić w diabły i zostawić jedynie imie postaci i wygląd. Nie będzie potrzebne FAQ, a może i graczy także gdzieś do kosza wrzucić, wszystko może się samo grać, przecież niepotrzeba tego bardziej komplikować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chani
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:36, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
To rzuć. Nikt na siłę tu Ciebie nie trzyma. Zresztą tyle co płakałeś, że zasady są skomplikowane, a tu jeszcze chcesz bardziej gmatwać wszystko ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irma O'Carroll
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Eriopolis
|
Wysłany: Śro 19:54, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Gratulacje Chani, udało ci się przegonić gracza z forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filavandro de'Errdil
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wioska Bastai
|
Wysłany: Śro 23:04, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jezu, wy to jednak macie problemy.
Czas jak czas, myślę, żę jak ktoś potrzebuje, to niech mówi:"O, jaki ładny poranek/wschód/zachód/północ" tylko po prostu nie należy z tym przesadzać, proste. A nie wy mi tu zaczynacie bredzić o wsadzaniu sobie przedmiotów do tyłka.
Chani, rozumiem twoje podejście do skrajności, ale czas chyba jest dosyć powszechnym zjawiskiem nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kreator
Arcymistrz Gry
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:58, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Zamykam ten temat. Wieczne powtarzanie sie i jak widzę dobry pretekst do kłutni. Wszystko co chcialem powiedziec na temat czasu powiedziałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|