FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Kilka pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FAQ
Autor Wiadomość
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:01, 10 Lip 2006    Temat postu:

36. Pomysł jest dobry. Przystąpimy wkrótce do zrobienia takiej zmiany.

37. Oczywiście, że można. Szczególnie służbę, tragarzy etc. Musi tylko ktoś się zabrać do roboty i zrobić lokację, gdzie jest taka możliwość. Zawsze jednak można gdzieś dać ogłoszenie. Może ktoś się zgłosi?

38/39/40/41 43/44/45
Dziękuję Thazz za odpowiadanie za mnie. Przynajmniej ktoś ułatwia mi pracę.

42. Oczywiście.

46. Zasady walki mają dużo błędów i będą napisane od nowa. Niestety chwilowo mam problemy z czasem. Jak tylko zdobędę chwilę, poprawie je. Proszę o cierpliwość.

47. Run „Dotykam” wymaga rzutu na WW. Run „W zasięgu spojrzenia” już tego nie wymaga, pozwala trafić automatycznie. Może i magia jest potężna, jednak ma stanowcze minusy. Można zginąć albo otrzymać obrażenia wyprowadzając sam atak. Cel czarów zawsze ma prawo do rzutu obronnego na SW, nie musi marnować na to pw, jak robi to cel ataku wręcz. Są jak widać wady i zalety.

48. Pytanie o skrypt było na samym początku tego tematu. Jeśli pan Thazz dostarczy mi skrypt, to pewnie rzuty się pojawią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Wto 15:08, 11 Lip 2006    Temat postu:

49. Mamy już 5 opiekunów.
Oceanów - rozumiem że krainy wysp itp
Cieni - prawdopodobnie miasta Eriopolis i inne
Szczytów - czyli pewnie lasy, bory... dzicz

Zasad - pomaga w zrozumieniu zasad?
Akcji - wspomaga pozostałych opiekunów, w sytuacjach wymagających interwencji, gdy inni opiekunowie nie maja czasu?

Czy dobrze to rozumuje?

W sprawie jakich kłopotów, do którego pisac na PW?


Do poniższych postów Opiekunów: (^__^)<hihihih]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irma O'Carroll dnia Wto 15:16, 11 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Opiekun Zasad
Doradca



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:11, 11 Lip 2006    Temat postu:

49.Tak mniej wiecej dobrze rozumiesz a ja jestem poto żeby gracze niemeczyli z bytnio mistrzów gry którzy mają inne zajęcia niż tłumaczenie zasad i pomoc przy zakładaniu konta i innych kłopotów związanych z mechaniką gry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Opiekun Akcji
Mistrz Gry



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:14, 11 Lip 2006    Temat postu:

49. Opiekun Akcji poczuł się urażony. Zwłaszcza, że prawda w oczy kłuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chani




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:45, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. Broń - Paradox Siłacza.

Nowa rozpiska broni nie podoba mi się. Dochodzi do następującej zależności: Im większa krzepa, tym bardziej niszczycielską bronią się posługujemy, im bardziej niszczycielska broń, tym większe obrażenia zadajemy.

Efekt jest taki, że broń mordercza, która wymaga super siły, zabija jednym ciosem (9 + 1k5 obrażeń w przypadku bodajże topora dwuręcznego).

Według mnie, nie tędy droga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alexandra Rayon




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brightfalls

PostWysłany: Czw 12:48, 13 Lip 2006    Temat postu:

51. Czy nie można zwiększyć wielkości avatarów? >_>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Opiekun Akcji
Mistrz Gry



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:11, 13 Lip 2006    Temat postu:

51. Wrzuc na imageshack a adres wklep w rubryczce "zewnętrzny".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:56, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. Zgadzam się. Przyznam, że na razie się jeszcze zastanawiam nad tymi brońmi. Masz może jakiś własny pomysł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brondus




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Khazad-Kharak

PostWysłany: Czw 20:36, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. Według mnie ten system jest dobry, ponieważ nie wyobrażam sobie kogoś o krzepie 10 wymachującego dwuręcznym toporem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alexandra Rayon




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brightfalls

PostWysłany: Czw 22:06, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. Osobiście co do tego punktu. Też mi trochę to nie pasuje gdyż ten kto ma dużo krzepy wymiata na całego a ten z małą nawet mieczem nie może sobie wspomóc.
Myśle, że cięższe miecze powinny mieć mniejszą obronę. W końcu nie jest tak łatwo się nimi posługiwać i wiwijać w każdym kierunku by na przykład to wywijanie nie obróciło się przeciw nam, w końcu spora ilość żelaza tam się mieści. Nie wiem czy pomysł dobry, ale to mi też nie pasowało. Osobiściekocham miecz dwuręczny bo jest duży =^.^=


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:29, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. Broń cięższa ma większą obronę, co znaczy że wolniej się nią wyprowadza parowanie. Punkty przy broni oznaczają, ile trzeba wydać punktów akcji by wyprowadzić atak lub obronę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alexandra Rayon




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brightfalls

PostWysłany: Czw 22:32, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. To zwiększyć? Eh...dobra już się nie odzywam, bo wiem o co mi chodzi, ale jak to powiedzieć i dopasować to już nie mam pojęcia. Chodzi głównie o zmniejszenie inicjatywy, której tutaj i tak nie ma więc...kończe dyskusje na temat tego punktu z braku większej mej wiedzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reila




Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:39, 13 Lip 2006    Temat postu:

52. Ponieważ moja postać ma zamiar się tym zająć jak tylko któryś z MG zwróci uwagę na jej działania, pytam: jak należy odgrywać chiromancję - zmyślać czy czekać aż mistrz powie, co się wyczytało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chani




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:44, 13 Lip 2006    Temat postu:

50. Ale facet który ma niższą siłę, wywija jednak gorzej niż facet z siłą wyższą. Jego siła ciosu nie jest tak dobra, jak tego z siłą uderzenia 9.

Według mnie, jeżeli chcemy się bawić w jakiś bardiej skomplikowany symulacjonizm, należy bardziej rozwinąć charakterystykę broni. Drugoedycyjne cechy w Warhammerze są dobrym przykładem - niech unika się cios broni dwuręcznej z modyfikatorem +10, a paruje z -10 (to tylko taki przykład).

Tp co jednak najbardziej według mnie popsuło w statystyce broni, to odrzucenie wytrzymałości postaci. Rozumiem, że nie chciano w ten sposób robić behemotów, zdolnych do wyparowań wszystkich ciosów na gołej klatce piersiowej. Propozycja moja jest, by wprowadzić wytrzymałość stałą zależną od danej rasy. Np.:

Wietrzniak: 1
Elf: 2
Człowiek: 2
Krasnolud: 3
Ogr: 3
Kamienny Goliath: 4

Wtedy będzie widać różnicę pomiędzy walką "tarcza + sztylet", a walką "tarcza + miecz". Dodatkowo wprowadza możliwość trafiania na zasadzie samych draśnięć.

Rozwijać wytrzymałość ewentualnie można na zasadzie umiejętnosci "Twardziel" czy coś w ten deseń. Poziom podstawowy +1 do Wt, a kolejne poziomy (II i III) to odpowiednio +2 i +3.

Kolejna zmiana IMHO powinna dotyczyć kości obrażeń. K5 jest oryginalne, ale proponuję k6 (w przypadku wprowadzenia Wytrzymałości jako wyparowań).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:42, 14 Lip 2006    Temat postu:

50. Pomysł nie jest zły i warty jest przemyśleń. Dzisiaj wprowadzę określone zasady, jednak musze pomyśleć, w jakim dokadnie stylu powinny one być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin