FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Kilka pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FAQ
Autor Wiadomość
Azilius Noriven




Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Pon 9:38, 03 Lip 2006    Temat postu:

34.Popieram (o i nawet 3 osoby się znalazły)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:50, 03 Lip 2006    Temat postu:

Decyzja wiec podjęta. Jutro popołudniu będzie kolejne odnowienie się energii, a następnie idziemy według danego schematu:

Poniedziałek: odnowienie się energii z samego rana
Piątek: odnowienie się energii z samego rana

Wolę piątek a nie czwartek, tak jak zaproponowała Hanna, bo wydaje mi się, że ludzie w weekend mają więcej czasu i szybciej wykorzystają swoją energię niż w tygodniu. Ja też bywam wtedy częściej.

Jutro, we wtorek otrzymujecie 12 energii i możecie grać już na nowych zasadach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brondus




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Khazad-Kharak

PostWysłany: Śro 17:02, 05 Lip 2006    Temat postu:

35. Czy nie da się zwiększyć ilości odnawianej żywotności i many jeśli takowa jest. Zmiana mogłaby obejmować 1/10 budowy w przypadku żywotności a w przypadku magi 1/5 intelektu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreator
Arcymistrz Gry



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:19, 05 Lip 2006    Temat postu:

35. Po przemyśleniu postanowilem tak. Jeśli udasz sie na spoczynek najedzony, to odzyskujesz tyle żywotności, ile ma się budowy /20. Minimum jeden oczywiście. Dotyczy to i magii i zwykłych obrażeń. Jak coś, to magowie mają medytację. Medytacja oczywiscie leczy się tylko obrażenia astralne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Pią 9:31, 07 Lip 2006    Temat postu:

36. Mam pytanie, co do lokacji i kierunków, w które można się udać. Czasem są problemy z odnalezieniem właściwego topica, jak na przykład lokacja Doki w Dzielnicy Portowej Eriopolis albo Brama Obozu Ogrów na Wschodnim Trakcie. Nie wiem czy te lokacje istnieją, czy są dopiero w trakcie tworzenia. Czy można by zamienić nazwy na hiper łącza przekierowujące do ów lokacji?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irma O'Carroll dnia Pią 17:58, 07 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thazz Basinger




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kirkland / Brightfalls

PostWysłany: Pią 11:06, 07 Lip 2006    Temat postu:

37. Można werbować BN'ów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanna




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Pią 16:13, 07 Lip 2006    Temat postu:

38. Widzę, że niektórzy mają kosmiczną liczbę EN (24?). Czy to znaczy, że energia, której nie wykorzystamy, kumuluje się z następną otrzymaną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thazz Basinger




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kirkland / Brightfalls

PostWysłany: Pią 16:21, 07 Lip 2006    Temat postu:

38. pozwolę sobie odpowiedzieć: Gracze aby dwa razy nie pisać że idą na trening zużywają całą energię w czwartek oraz utwierdzają, że w piątek też będą ćwiczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Sob 16:55, 08 Lip 2006    Temat postu:

39. Pytanie dotyczące umiejętności. Nie za bardzo znam się na systemach, więc spytam. Na przykład takie Leczenie Ran:

Brak: -10 do testów
Podstawy: (wymagania: 30 inteligencji), brak modyfikatorów
Ekspert: (wymagania: 40 inteligencji), +10 do testów
Mistrz: (wymagania: 50 inteligencji), +20 do testów

Moja postać ma inteligencji 38 i mam tą umiejętność. Znaczy to, że jest ona rozwinięta na poziom podstawowy, tak? Czy może wygląda to jakoś inaczej?

40. Jeśli dopakuje sobie inteligencji tak do 40-tu to oznaczać to będzie, że mam poziom Ekspercki, czy może działa to na innej zasadzie?

41. Do czego służą testy? Co to takiego? Oraz na jakiej zasadzie to polega?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thazz Basinger




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kirkland / Brightfalls

PostWysłany: Sob 17:24, 08 Lip 2006    Temat postu:

39. Jeśli nie wykupiłeś sobie tej umiejętności to jej nie masz. "Wymagania" to jest jakby dolny próg dopuszczający w ogóle do nauki tej umiejki. Możesz 90 inteligencji, ale bez wykupienia "leczenia ran" i tak będziesz miał modyfikator -10.

40. Jw. To ci tylko umożliwia naukę tej umiejętności na wyższym poziomie.

41. Testy np. skradania się, rozbrajania pułapek, targowania się itd.


####

42. Rozumiem że przy nauce za nauczyciela można traktować gracza z daną umiejką?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Sob 17:41, 08 Lip 2006    Temat postu:

41/b. Ale jak się ma to do gry. W leczeniu ran będzie to oczywiście test leczenia ran, oczywiste, ale co to konkretnie jest? Jak to się odbywa? Co jest uwzględniane? Co się stanie jak go przejdziemy? (i w jakim przypadku byśmy go przeszli) oraz co się stanie jeśli nie przejdziemy? (i w jakim przypadku byśmy go nie przeszli)

%%%%%%%%%%

43. Co do wyższej wypowiedzi. Jak wygląda kupowanie umiejętności, (Za co je się kupuje i w jaki sposób. Na pw do opiekuna, albo kreatora, czy w czasie gry)? Ile tego potrzeba?

44. Czy jeśli w stworzonej postaci są umiejętności rasowe, jak i dodatkowe wybrane przez gracza, to znaczy, że on ma je na poziomie niżej niż podstawowym?

45.Czy można sobie (w czasie gry) dokupić jeszcze jakąś umiejętność? Czy jest się z nimi aż do końca? (znaczy aż do maksymalnego rozwinięcia postaci i dalej…)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thazz Basinger




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kirkland / Brightfalls

PostWysłany: Sob 18:01, 08 Lip 2006    Temat postu:

43. Masz opisane w zasadach wszystko :/

44. Nie wpisana umiejętność = jej brak. Wpisana = masz ją na podstawowym. Jeśli inwestujesz dodatkowe pd lub pkt rozwoju na początku w nią = masz eksperta. Mistrzowskie zdobywasz w trakcie gry.

45. Tak. Patrz zasady rozowju postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanna




Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 11:47, 09 Lip 2006    Temat postu:

46. "Jeżeli miało się inicjatywę przed tym, aż zostało się trafionym przez przeciwnika, acz zostawiliśmy sobie punkty akcji na później, możemy pod koniec rundy, kiedy wszyscy już zakończą inicjatywę próbować unikać bądź parować." - czy to znaczy, że postać z najnizszą inicjatywą nigdy nie może parowac / unikać? Bez sensu.

Chyba, że inicjatywa jest dynamiczną wartością, testowaną od nowa za kazdym razem na początku rundy.

47. Dlaczego magia jest taka... Nieproporcjonalnie potężna do zwykłej walki? Czy runy "Dotykam" i "W zasięgu wzroku" nie powinny być jednak testowane dodatkowymi rzutami na WW i US? Jakoś potrafię sobie wyobrazić, że wojak unika dotknięcia łapy magusa, lub zbija cios mieczem.

48. Kiedy skrypt dla rzutów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irma O'Carroll




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 11:48, 09 Lip 2006    Temat postu:

Thazz Basinger napisał:
43. Masz opisane w zasadach wszystko :/

44. Nie wpisana umiejętność = jej brak. Wpisana = masz ją na podstawowym. Jeśli inwestujesz dodatkowe pd lub pkt rozwoju na początku w nią = masz eksperta. Mistrzowskie zdobywasz w trakcie gry.

45. Tak. Patrz zasady rozowju postaci.


Jeśli możesz to daj linki do konkretnego topica w ksiedze zasad i powiedz w którym miejscu (dokladnie) to pisze :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irma O'Carroll dnia Pon 13:34, 10 Lip 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lynne Hambly




Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Eriopolis

PostWysłany: Nie 11:52, 09 Lip 2006    Temat postu:

ad 45. do rozwijania bohatera jest to:

http://www.krainy.fora.pl/viewtopic.php?t=55

Tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin